یادواره شهدای کربلای ۴ شهرستان گرگان برگزار می شود

فخرالدین گفت: به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس و در ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس استانی یادواره شهدای کربلای ۴ گرگان به صورت مجازی برگزار می شود.

«وحید فخرالدین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال  چهلمین سال دفاع مقدس است و لذا از سوم خرداد تا 29 اسفند سالجاری به عنوان سال دفاع مقدس نامگذاری شده است و برنامه های متنوعی را در طول سال به این مناسبت پیش بینی کردیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان  بیان کرد: در امسال 29 آذر تا 5 دی به عنوان هفته دفاع مقدس استانی پیش بینی شده است و سپاه گرگان به این مناسبت برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

 

فخرالدین بیان کرد: رونمایی از تابلوی مدافع حرم«سید رضا حسینی نوده»، اجرای طرح «من را شهید فرستاده» برای خدمت به سالمندان و نیازمندان با همکاری گروه های جهادی، توزیع وصیت نامه شهدا به همراه ماسک رایگان در طول هفته، برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» و «یادت باشد» و شب شعر برخط عاشورایی در فضای مجازی به صورت زنده از پیج هیئت رزمندگان از برنامه هایی است که در طول این هفته برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: معرفی یادمان های شهدای گمنام ، روایت گری مجازی ، نصب تمثال سرداران و امیران شهدای دفاع مقدس  با هماهنگ فضای سبز و اتوبوس رانی در سطح شهر، برگزاری مسابقه پیامکی ویژه خاطرات  سردار شهید حاج علی احمدی، ام وهب های زمان و تجلیل از مادران دو شهید توسط بسیج زنان سپاه ناجیه گرگان، برگزاری مراسم آبروی محله  و گرامیداشت یاد شهید حسینی، برگزاری یادواره شهدا مظلوم کربلای 4 از طریق فضای مجازی ، مسابقه گروه سرودی شهید گمنام، معرفی سرداران شهید شهرستان گرگان توسط معانت فرهنگی و مسابقه دلنوشته به شهدا توسط حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی در بستر شبکه شاد از دیگرهایی است که سپاه ناحیه گرگان در طول این هفته در نظر گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: یکی دیگر از برنامه ما در طول این هفته « همکار شهیدم» است و در این برنامه  توزیع وصیتنامه شهدای کارمند در دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده است تا کارکنان دولت با شهدای همکار خود بیشتر آشنا شوند.

 

کد خبر 1005202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha