نهاد نمازجمعه راین در ارائه انواع خدمات مؤمنانه مشارکت کرد

امام جمعه راین با اشاره به اینکه با وجود تعطیلی مقطعی نمازجمعه اما فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این نهاد هیچگاه تعطیل نشد؛ گفت: توزیع بسته های معیشتی، کمک به گازکشی منازل نیازمندان و تأمین بخاری، ساخت حمام و سرویس بهداشتی و...انجام شد.

حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به اینکه علیرغم تعطیلی مساجد و گاهاً نمازهای جمعه اما فعالیت های نهادنمازجمعه در شیوع کرونا به هیچوجه تعطیل نشد؛ افزود: طی چهار مرحله بسته های معیشتی برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

 

امام جمعه راین افزود: علاوه بر این، به دلیل گرانی های بازار و قرار گرفتن مردم در مضیقه و بحران اخیراً دو تُن مرغ با همکاری سپاه و بسیج و اداره بازرگانی به قمیت مناسب میان مردم توزیع شد تا جلوی گرانی بی رویه بازار نیز گرفته شود.

 

 

وی ضدعفونی معابر، توزیع ماسک، کمک به گازکشی منازل نیازمندان و تأمین بخاری، ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای منازل نیازمندان و...به کمک نهادهای حمایتی و خیرین را از دیگر فعالیت های قابل ذکر عنوان کرد.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: برای خانواده ای که در خانه استیجاری ساکن و مرد خانه بیمار است، حمام ساختیم و با صاحبخانه توافق کردیم در ازای ساخت حمام اجاره بها را از این خانواده نگیرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه گاهی تصور می شود محرومیت ها فقط برای مناطق دورافتاده است در حالیکه مواردی در راین، یکصدکیلومتری مرکز استان وجود دارد که به مراتب شدیدتر است؛ بر لزوم توجه به این محرومیت ها نیز تأکید کرد.

 

 

بازدید میدانی از مشکلات محرومین و پیگیری رفع این مسائل، بازدید از طرح شهید سلیمانی، بررسی طرح های قرآنی مساجد و... از دیگر فعالیت های اخیر نهادنمازجمعه در راین به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1005222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha