پیش بینی اعتبار لازم برای ساخت بیمارستان کودکان گرگان در بودجه  ۱۴۰۰

سنگدوینی گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اعتبارات لازم برای ساخت بیمارستان کودکان و همچنین سدشصت کلاته گرگان دیده شده است.

به گزارش خبرگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» صبح امروز (شنبه 29 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی یک مجلس پویا و متشکل از نیروهای انقلابی است و یکی از موضوعاتی که مورد اهتمام مجلس قرار گرفته موضوع معیشت و حمایت از مستضعفین است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: بودجه سال 1400 دولت به مجلس ابلاغ کرده است و مجلس در حال بررسی این لایحه است و در این بودجه برای سدشصت کلاته یا میرداماد و همچنین بیمارستان کودکان طالقانی کد ماده 23 و اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

 

سنگدوینی یادآور شد: شهرستان گرگان با مشکل کمبود آب رو به رو است و می تواند سدشصت کلاته این مشکل را برطرف کند البته ساخت این سد سه تا چهار سال طول می کشد.

 

وی بابیان اینکه به دنبال تقویت بودجه اعتباری استان گلستان هستیم، افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که در دست پیگیری هستیم منطقه آزاد اینچه برون است و با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس از این منطقه بازدید داشتیم و جلسه ای در این زمینه برگزار شد و این جلسه بازخورد مثبتی داشته است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: سدنرماب در شرق استان گلستان از دیگر موضوعاتی است که نمایندگان پیگیری می کنند و امیدواریم در سال 1400 آبگیری شود و بخشی از مشکلات کشاورزی و آب شرب شرق استان را برطرف کند.

کد خبر 1005236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha