نمایشگاه آثار هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در بیرجند گشایش یافت

نمایشگاه آثار هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، نمایشگاه آثار هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی صبح امروز (۲۹ آذر) با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در محل نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی مود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی گشایش یافت.

 

«سید علی زمزم» معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به میزبانی استان خراسان جنوبی است.

 

وی بیان کرد: امشب همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به صورت مجازی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 

زمزم با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار هفدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی، گفت: در این نمایشگاه  ۴۸ اثر  هنری از اساتید و برگزیدگان جشنواره رضوی به نمایش گذاشته شده است.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند به مدت پنج روز هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ به صورت حضوری از این نمایشگاه واقع در نگارخانه استاد اسماعیلی مود جنب اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بازدید کنند.

 

زمزم با بیان اینکه نمایشگاه در دو مرحله به مدت ۱۰ روز برپا خواهد بود، افزود: در مرحله نخست علاقه مندان می‌توانند از این ۴۸ اثر بازدید کنند و در مرحله دوم، باقی آثار انتخاب شده در مرحله اول داوری جشنواره در معرض دید عموم قرار  می گیرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین تصاویر آثار با کیفیت بالا در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و همچنین در صفحه اینستاگرامی جشنواره به آدرس Khaterazavi@ جهت مشاهده علاقه‌مندان بارگذاری شده است.

کد خبر 1005240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha