۵۹۴ پایگاه بسیج در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت دارند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیجیان کار پایش و نمونه برداری و کنترل و مراقبت بیماری کرونا را به اجرا در می آورند، گفت: ۵۹۴ پایگاه بسیج در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت دارند.

«احمد شفاهی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قریب به یکماه است که در سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  ادامه داد: در این طرح وظایف تفکیک شده و بخش فنی و تخصصی برعهده متولیان دانشگاه علوم پزشکی است و  مسئولیت مباحث اجرایی و عملیاتی را بسیج انجام می دهد.

 

شفاهی گفت: ما به عنوان بسیج برای اینکه وظیفه خودمان را به نحو شایسته انجام دهیم، 594 پایگاه بسیج در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت داده ایم.

 

وی افزود: بسیجیان پس از فرا گرفتن آموزش ها در قالب تیم های مجری طرح به محلات حاشیه و نقاط محروم مراجعه می کنند و پایش و نمونه برداری و کنترل و مراقبت را به اجرا در می آورند.

 

فرمانده سپاه سلمان استان یادآور شد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و نیروهای تخصصی بهداشت و درمان استان برای پیشگیری و درمان کرونا به شیوه محله محور در مناطق حاشیه شهر زاهدان در حال اجرا است.

کد خبر 1005301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha