برگزاری نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت با رویکرد وحدت اسلامی

نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت با رویکرد وحدت اسلامی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت با رویکرد وحدت اسلامی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند.

بنابراین گزارش، موضوعات نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت شامل 1- مفاهیم و مضامین قرآن و حدیث با رویکرد وحدت اسلامی، سبک زندگی اسلامی ( اعم از گذشت، مهربانی، احسان به والدین، کمک به دیگران، کسب روزی حلال، ولایت، عبادت، توکل، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، جهاد و غیره ) و 2- داستان های قرآنی و عترتی با رویکرد وحدت اسلامی و اقتباس از داستان‌های قرآن کریم درباره سیره و زندگی پیامبر اسلام (ص) و دیگر پیامبران الهی و... است.

علاقه‌مندان تا 20 بهمن ماه امسال فرصت دارند تا آثار تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، علاوه براین افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اثر به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.litgol.ir و پورتال www.ayat.farhang.gov.ir نیز مراجعه کنند.

کد خبر 1005342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha