پرستاران و کادر درمانی با حضور اعضای کانون های مساجد تجلیل می شوند

حجت الاسلام چراغی پور گفت: با حضور مدیران، رابطان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد از کادر درمانی و مدافعان سلامت به ویژه پرستاران به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار تجلیل و قدردانی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(۲۹ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: به مناسبت فرار رسیدن ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، برنامه های ویژه ای در سطح کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» یادآور شد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  در راستای گرامیداشت روز پرستار در سطح کانون های مساجد با اهدای گل و بسته های فرهنگی از مدافعان سلامتی، کادر درمانی و پرستاران استان تجلیل می کند.

 

وی با تقدیر از زحمات مدافعان سلامت، کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در طول یکسال گذشته، گفت: کادر درمانی و پرستاران به صورت شبانه روزی در طول یک سال گذشته عرصه مبارزه با ویروس کرونا و  در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و این تلاش ها و زحمات جای تقدیر و تجلیل دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در ایام شیوع کرونا، کادر درمانی و پرستاران در راستای خدمت به مبتلایان و تلاش در راستای بهبود افراد بستری در بیمارستان ها، سختی های زیادی را از جمله دوری از خانواده و  درمان و پرستاری بیماران متحمل شدند.

 

وی بیان کرد: در راستای قدردانی از زحمات این عزیزان،  به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی و بهداشتی  استان حضور پیدا کرده و به صورت  ویژه از پرستاران عزیز و  بزرگواری که  در طول همه ایام و به ویژه ایام شیوع کرونا متحمل زحمات بسیار شده و  زینب وار با همت  بالای خود، جان هزاران نفر را نجارت داده اند، تقدیر می کنند.

 

چراغی پور در پایان با آروزی صحت و سلامتی برای همه پرستاران و کادر درمانی، خاطرنشان کرد: جامعه پرستاران، حق بزرگی بر عهده همه ما دارند و تجلیل و تقدیر از این عزیزان یک وظیفه همگانی است و میلاد با سعادت حضرت زینب(س) بهترین مناسبت برای تجلیل از این عزیزان است.

 

کد خبر 1005371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha