تقدیر از کادر درمان با بازدید رایگان از اماکن فرهنگی و تاریخی فارس

غرابی گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با هدف تقدیر از فداکاری های پرستاران و کادر درمان در مبارزه با کرونا بازید از اماکن فرهنگی و تاریخی فارس را از ۲۹ آذر تا ۵ دی جاری برای این کادر ایثارگر رایگان اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «پیام غرابی»، امروز (شنبه 29 آذر) با تبریک روز پرستار به خبرنگاران گفت: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، بازدید پرستاران و کادر درمان از اماکن فرهنگی و تاریخی فارس رایگان خواهد بود.

مسئول اداره فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با هدف تقدیر از فداکاری های پرستاران و کادر درمان در مبارزه با کرونا بازید از اماکن فرهنگی و تاریخی فارس را از 29 آذر تا 5 دی جاری برای این کادر ایثارگر رایگان اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب کادر درمان با ارائه کارت شناسایی خود به همراه چهار نفر از اعضای خانواده خود می توانند از اماکن فرهنگی و تاریخی تحت پوشش این اداره کل به صورت رایگان بازدید کنند.

غرابی اعلام کرد: بازدید از کاخ اردشیر فیروزآباد و کاخ ساسان سروستان، آرامگاه حافظ و سعدی، ارگ کریم‌خانی، تخت‌جمشید، پاسارگاد، نقش ‌رستم، نقش ‌رجب، شهر ‌تاریخی بیشاپور و تنگ‌چوگان برای این افراد در تاریخ های اعلام شده رایگان خواهد بود.

کد خبر 1005389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha