دهمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه ارتش با همکاری کمیته امداد اجرا شد

دهمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه ارتش با توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر اهدایی بنیاد احسان و دو هزار و ۵۰۰ سری لوازم منزل شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، بخاری و قابلمه در مجموع به ارزش ۱۳ هزار میلیارد تومان و با همکاری کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند شنبه(۲۹ آذر)در دهمین مرحله از توزیع کمک های مؤمنانه قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در سخنانی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی چون از جنس مردم هستند و هویت انقلاب اسلامی هم همین است؛ با حفظ اقتدار در کنار مأموریت حرفه ای خود از مسئولیت اجتماعی، رویه مردم داری و ...هم غافل نشدند.

 

 

استاندار کرمان نیروی نظامی کشور را یکی از قوی‌ترین نیروهای نظامی منطقه و دنیا دانست و با اشاره به کمک های مؤمنانه مورد تأکید مقام معظم رهبری گفت: کمک‌های مؤمنانه یکی از کارهای خوبی است که نیروهای نظامی ما در ایام شیوع کرونا انجام می‌دهند و نیروهای نظامی در کنار مردم و همراه با مردم این اقدام خداپسندانه را انجام داده‌اند.

 

 

 

امیر غلامعلیان هم اظهار کرد: به مردم اطمینان خاطر می دهیم که در کنار مأموریت های خود که مرزهای هوایی کشور را بسان عقاب تیز پرواز رصد و مرزهای زمینی را چون شیر در کمین شکار رصد کرده و ایجاد هیچگونه تحرکی را به دشمن نخواهیم داد؛ قسم خوردیم که ذره ای از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر کمک های مؤمنانه نیز روی زمین نماند.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: خط قرمز ما مردم هستند و هر کجا که مردم هستند در کنار آنها هستیم و امیدواریم در سایه سار برخورداری از فرماندهی معظم کل قوا، کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد چندین مرحله کمک های مؤمنانه را با همکاری نیروهای مسلح برگزار کرده و امروز چهارمین مرحله مشترک با ارتش را اجرا می کند؛ افزود: بانک اطلاعات محرومین را در اختیار نیروهای مسلح قرار دادیم.

 

 

وی افزود: امروز ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر اهدایی بنیاد احسان و دو هزار و ۵۰۰ سری لوازم منزل شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، بخاری و قابلمه در مجموع به ارزش ۱۳ هزار میلیارد تومان توزیع می شود.

 

 

صادقی اعلام کرد: این رزمایش به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی است و اهدای یک هزار جهیزیه با همکاری سپاه ثارالله نیز در برنامه قرار دارد و علاوه بر این افتتاح مسکن محرومین را هم داریم.

 

 

کد خبر 1005454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha