تهیه افزون بر ۲۸۰۰ بسته شب یلدایی توسط نیکوکاران گیلانی

نحوی نژاد گفت: با همکاری نیکوکاران ۲ هزار و ۸۸۰ بسته برای شب یلدایی برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی گیلان فراهم شد.

«حسین نحوی نژاد» با بیان اینکه امسال شب یلدا با شعار «هر یک خانواده در کنار هم»برگزار می‌شود به خبرنگار شبستان گفت: در راستای ایجاد شبی به یاد ماندنی برای خانواده‌های تحت پوشش سعی کردیم تا با کمک نیکوکاران گیلانی بسته‌های یلدایی را برای جامعه هدف بهزیستی فراهم کنیم.

 

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به راه‌اندازی "پویش شب یلدا " از یک ماه گذشته تصریح کرد: استقبال خوبی از سوی اصناف، بازاریان و اقشار مختلف مردم از این پویش شده است و شاهد کمک‌های بی‌نظیری در این رابطه بودیم.

 

وی افزود: در این راستا ۲ هزار و ۸۸۰ بسته یلدایی برای خانواده‌های تحت پوشش استان تهیه شده است.  


 
نحوی نژاد تصریح کرد: این بسته‌ها شامل گوشت و مرغ، برنج، آجیل، میوه، هندوانه و حبوبات بوده و در بعضی از موارد نیز شاهد اهدا وسایل بازی و آموزشی برای کودکان بودیم تا والدین بتوانند شبی خاطره انگیز را برای کودکان خود فراهم آورند.   


مدیرکل بهزیستی گیلان ارزش ریالی این بسته‌ها را بالغ بر یک میلیارد و هشت میلیون تومان اعلامکرد و خاطرنشان ساخت: در این شرایط حساس که هم بیماری کرونا مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد کرده و هم کشور ما در جنگ اقتصادی با کشورهای سلطه گر است، کمک‌های نیکوکاران همواره در کنار بهزیستی بوده تا بتوانیم اندکی از مشکلات مردم بکاهیم.

کد خبر 1005514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha