ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها احصا می‌شود

عباس رضایی گفت: ظرفیت های فرهنگی شهرستان های مختلف استان از طریق شوراهای فرهنگ عمومی در شهرستان ها احصا خواهد شد و این موضوع به آسیب شناسی فرهنگی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «عباس رضایی» در حاشیه هشتاد و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: این روز را به همه پرستاران به خاطر زحمات انسان دوستانه و بی دریغ آنها تبریک می گویم، بدون شک مردم اصفهان تلاش های وافر مدافعان سلامت را درک خواهند کرد و از یاد نخواهند برد.

 

 

استاندار اصفهان و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان اظهار داشت:‌ در این نشست شورای فرهنگ عمومی، 9 کارگروه مهم در ذیل شورای فرهنگ عمومی مشخص شدند و شرح وظایف آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اعطای احکام روسای این کارگروه ها افزود: مقرر شد با همدلی و همکاری بین اعضای کارگروه ها مباحث آینده شورای فرهنگ عمومی مشخص گردد.

 

رضایی به اهمیت احصای ظرفیت های فرهنگی شهرستان های مختلف اشاره کرد و گفت: این موضوع هم به آسیب شناسی فرهنگی در شهرستان ها منجر خواهد شد و هم از ظرفیت ها و فرصت های مختلف در شهرستان ها استفاده می شود.

 

گفتنی است هشتاد و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان شامگاه (شنبه، 29 آذر) در استانداری اصفهان برگزار شد.

 

کد خبر 1005534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha