جامعه اسلامی قدردان خدمات ایثارگرانه پرستاران، پزشکان و کادر درمان است

‍ امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: بهترین قدر شناسی از ایثار و فداکاری پرستاران، رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی است و جامعه اسلامی،قدردان خدمات ایثار گرانه پرستاران،پزشکان و کادر درمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تبریک سالروز میلاد خجسته حضرت زینب کبری(س) ، این روز را به همه ی پرستاران فداکار و جان برکف تبریک گفت و اظهار داشت: جامعه اسلامی،قدردان خدمات ایثار گرانه پرستاران،پزشکان و کادر درمان است.

وی ادامه داد: بهترین قدرشناسی از ایثار و فداکاری پرستاران،رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان داشت: حماسه پر شکوه ۹ دیماه ۸۸ پایانی بود بر ۸ ماه فتنه آفرینی دشمنان اسلام و نظام اسلامی و ایادی داخلی آنها که باعث شکست برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران شد.
حجت الاسلام ترابی افزود: نهم دی ماه یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است،در این روز ملت بیدار و دشمن شناس ایران اسلامی بساط فتنه و فتنه گران را درهم پیچیده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

امام جمعه رباط کریم بر ضرورت بزرگداشت ایام الله تاکید کرد و اظهار داشت:‌ گرامیداشت یوم الله ۹ دیماه یک ضرورت است و یاد آوری و باز خوانی این حماسه و ۸ ماه فتنه ی قبل از آن، از فتنه های جدید دشمنان جلوگیری می کند.

در ادامه جلسه شورای فرهنگ عمومی از دکتر اسدی، ریاست بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) و تعدادی از پرستاران شهرستان رباط کریم با اهداء لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1005573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha