۹ دی روز فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی بود

امام جمعه بهاباد با گرامی داشت سالگرد حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ و با بیان اینكه نهم دی روز دشمن شناسی ملت ایران بود گفت: در این روز روحیه انقلابی مردم به‌صورت زیبایی متبلور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بهاباد با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی با هوشیاری و حضور همه ملت به وجود آمد اظهار داشت: این روز متعلق به همه ملت و گروه‌های سیاسی است چراکه همه ملت به‌جز افرادی كم و فریب خورده در مقابل فتنه‌گری‌های دشمنان موضع گرفتند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه تظاهرات 9 دی نقطه اوج یک جریان پیچیده و نفاق انگیزی بود افزود: حماسه نهم دی تجلی بصیرت همت و ولایت مداری امت حزب‌الله بود که توانستند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه در 30 سال انقلاب اسلامی دائماً این فتنه‌ها وجود داشته است افزود: در طول 30 سال از انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان وجود داشت که این فتنه‌ها از جنگ و ابزار سخت به ابزار و جنگ نرم تبدیل‌شده بود و می‌خواستند با زبان نرم و جنگ نرم جلو بیایند و اهدافشان را دنبال کنند که هر وقت به این فکر افتادند شکست خوردند و ناکام ماندند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه حماسه 9 دی یکی از ایام ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی یکی از روزهای فراموش‌نشدنی اقشار مختلف با سلایق متعدد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه حرکت فتنه‌گران در مدت 8 ماه عملیاتی شد، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مردم در جنگ تحمیلی 8 ساله مقتدرانه ایستادند و دشمن را شکست دادند در توطئه فتنه‌گران که 8 ماه طول کشید مردم برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب و ولایت وارد صحنه شدند و از انقلاب دفاع جانانه کردند.

وی تصریح کرد: مردم همان‌گونه که در طول پیروزی انقلاب اسلامی باجان و مال خود از انقلاب دفاع کردند در 9 دی هم به همین ترتیب وارد صحنه شدند و نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: حماسه عظیم 9 دی سال 88 صحنه تجلی اراده ملت انقلابی ایران در دفاع از حریم ولایت و تیر خلاصی بر پیکره فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

ابراهیمی بشکانی یادآور شد: حماسه 9 دی برای صیانت از اصل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن خلق شد و این حماسه نماد ولایتمداری و انسجام ملت ایران برای حضور درصحنه و دفاع از ارزش‌های آن است.

وی با اشاره به اینکه هر انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خود یک حماسه 9 دی دیگر است افزود: دشمن برای 9 دی سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود ولی مردم با حضور در خیابان و حمایت با حمایت از آرمان‌های امام راحل و اصل ولایت‌فقیه نقشه‌های آن‌ها را خنثی کردند.

کد خبر 1007579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha