سهمیه  جدید نفت سفید در زاهدان ۱۰ دیماه اعلام می شود

مدیر روابط عمومی شرکت فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با بیان اینکه ۱۰ دیماه آخرین مهلت دریافت سهمیه نفت سفید آبانماه است، گفت: سهمیه جدید نفت سفید در زاهدان ۱۰ دیماه اعلام می شود.

«محمد کهنسال» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: سهمیه نفت سفید نوبت آبانماه در شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، خاش ، سراوان، مهرستان و سیب و سوران اعم از شهری، روستائی و عشایری تا 10 دیماه تمدید شده و شهروندان تا این زمان فرصت دارند تا نسبت به دریافت نفت خود از طریق زیر ساخت های بانکی اقدام کنند.

 

مدیر روابط عمومی شرکت فرآورده های نفتی زاهدان ادامه داد: سهمیه جدید نفت سفید در شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، خاش ، سراوان، مهرستان و سیب و سوران اعم از شهری، روستائی و عشایری 10 دیماه اعلام می شود و مردم به صورت تدریجی نسبت دریافت سوخت خود اقدام کنند.

 

کهنسال یادآور شد: کسانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه نفت سفید خانوار نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی  newtejaratasan.niopdc.ir اطلاعات کارت بانکی و کدپستی خود را ثبت کنند.

 

وی تصریح کرد: سرپرست خانوار هنگام مراجعه برای دریافت سهمیه نفت سفید، حتماً کارت بانکی ثبت‌شده در سامانه با میزان اعتبار لازم برای خرید فرآورده را همراه داشته باشد.

کد خبر 1005596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha