اجرای طرح «نان مهربانی» با اعتبار ۴۴۱ میلیون ریال در شهرستان جهرم

بخشی از اجرای طرح «نان مهربانی» با اعتبار ۴۴۱ میلیون ریال در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این مهم به همت خیران و دفتر آستان قدس رضوی انجام شده است.

«هادی بخشی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به شرایط و محدودیت‌های اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: به‌منظور فراهم کردن بستر‌های موردنیاز برای رفع مشکلات و نیاز‌های خانواده‌ها و مشاغل آسیب‌دیده از تبعات اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای انجام‌شده است.

 

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم افزود: با همین رویکرد و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر در شرایط موجود طرح نان مهربانی باهدف عرضه نان رایگان اجرا شده است.

 

وی به روش های مشارکت در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: در روش اول نیکوکاران می توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری با اهدا کمک های نقدی و در  روش دوم با خرید کارت مهربانی از  نانوایی ها می توانند به هر میزان نسبت به کمک به خرید نان برای نیازمندان همکاری کنند.

 

بخشی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح «نان مهربانی» در جهرم بیان کرد: به همت کانون «خدمت رضوی شهید سلیمانی» شهرستان جهرم وابسته به آستان قدس رضوی به عنوان مجری طرح سفره نان مهربانی اعتباری افزون بر ۴۴۱ میلیون ریال به این طرح اختصاص پیدا کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت کانون خدمت رضوی و جمعی از خیرین شهرستان جهرم، کارت نان متبرک  آستان قدس رضوی را برای هر خانواده به میزان ۴۵۰ هزار تومان تهیه کرده و بین خانواده های کم بضاعت توزیع کردیم.

 

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم ادامه داد: مبلغ ۲۲۵ هزار تومان از اعتبار این کارت توسط دفتر آستان قدس رضوی و ما بقی نیز سهم مشارکت خیرین بوده که به خانواده های نیازمند و کم درآمد اهدا شده است.

 

بخشی عنوان کرد: خانواده های دارای این کارت می توانند با این کارت روزانه حداکثر به مبلغ پنج هزار تومان نان مورد نیاز خود را از نانوایی های سطح شهرستان جهرم تهیه کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت های دفتر هماهنگی کانون های رضوی شهرستان جهرم گفت: این کانون با همکاری مرکز خیریه رزمندگان اسلام در کنار شناسایی نیازمندان، کمک های مؤمنانه به کمک خادمیاران در عرصه های مختلف، مشاوره، وکالت، خانواده، مشاوره املاک، تأمین جهیزیه، اردوهای جهادی و... فعالیت می کند.

 

بخشی در پایان اظهار کرد: بسته کمک‌های مؤمنانه از طریق آستان قدس رضوی و مرکز خیریه رزمندگان اسلام در اختیار نیازمندان جهرمی قرار گرفت.

کد خبر 1005622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha