برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س)در مساجد ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: جشن میلاد حضرت زینب کبری(س) در شب و روز ولادت بانوی کربلا در مساجد شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

«حجت‌ الاسلام روح الله نجفی »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: حضرت زینب کبری(س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای  حسینی(ع) و اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است .

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: ولادت حضرت زینب کبری(س)  که بنام روز پرستار نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران، و تلاش‌شان، وسیله‌ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: جامعه پرستاری با تأسی از آن بانوی بی بدیل، با از خود گذشتگی، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور و در راستای مبارزه و نابودی ویروس منحوس کرونا به نمایش گذاشته و با تمام هجمه‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه‌ای که در کشور ما وجود دارد، به مدد الهی، تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان، همراهی و اعتماد مردم به مسئولان، درخصوص پیشگیری و مقابله با کرونا موفق و سربلند عمل می‌کند.

وی با تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران و سفیران سلامت، گفت: در این روز  مسئولین اداره تبلیغات اسلامی ملایربا تعداد محدودی از مسئولان با  حضور در مراکز درمانی  و اهدای شاخه گل مراتب تقدیر و تبریک این روز فرخنده را از پرستاران دارند.

 وی افزود: همچنین با همراهی تعدادی از مداحان  با همکاری مراکز درمانی  حضور در درب منزل تعداد محدودی از پرستاران را  برای عرض تبریک با انجام مدیحه سرایی خواهیم داشت.

حجت الاسلام نجفی  با بیان اینکه در حدود 50 مسجد شهرستان نیز با رعایت پروتکلهای بهداشتی مراسم جشن و مدیحه سرایی را در این روز و شب میلاد حضرت زینب(س) داریم گفت: همچنین در مساجد  مناطق روستایی نیز مراسم سخنرانی  در خصوص مناقب حضرت زینب و مدیحه سرایی توسط روحانیون انجام می‌شود.

وی یادآور شد برگزاری مسابقه فرهنگی از متن سخنرانی روحانیون شهرستان و پرستاران  به صورت مجازی و همچنین بارگزاری برنامه های مناسبتی در کانال این اداره و سایر پیام رسانها از دیگر برنامه های  اداره تبلیغات اسلامی ملایر در میلاد حضزت زینب (س) است.

کد خبر 1005673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha