ویژه برنامه «چیله گئجه سی» به همت کانون‌های مساجد در فضای مجازی اجرا می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با شب یلدا و میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) ویژه برنامه «چیله گئجه سی» به همت کانون های مساجد در فضای مجازی اجرا می شود.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با شب یلدا و میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) ویژه برنامه «چیله گئجه سی» به همت کانون های مساجد در فضای مجازی اجرا می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی امروز 30 آذرماه از ساعت 22 از طریق صفحه اینستاگرامی محراب اندیشه بیله سوار متعلق به فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: علاقمندان می توانند برای مشارکت و استفاده از برنامه های فرهنگی آن به پیچ mehrabe_andishe_bilesavar در اینستاگرام مراجعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای موسیقی سنتی، شعرخوانی، خاطره گویی، دمی با غزلیات حافظ نیز از جمله فعالیت های این برنامه فرهنگی خواهد بود.

 

ملکی اذعان داشت: این برنامه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، اداره میراق فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: امیدواریم با این برنامه فرهنگی شاد و پرنشاط زمینه حضور در خانه ها و جلوگیری از تجمع و دورهمی های شب یلدا شود.

 

ملکی ادامه داد: تنها راه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا عدم تجمع و استفاده مداوم از ماسک است که امیدواریم با اجرای این برنامه شاهد آن باشیم.

 

وی بیان کرد: این برنامه در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» است که شاهد مشارکت همه اعضای کانون های مساجد هستیم.

کد خبر 1005743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha