منع تردد شبانه و تعطیلی اصناف لرستان در آستانه شب یلدا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با دعوت از مردم برای برگزاری مجازی دورهمی های شب یلدا، گفت:اصناف در آستانه شب یلدا تعطیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز در جلسه کمیته امنیتی و انتظامی با تقدیر از همکاری‌های بی‌شائبه مردم ،اصناف مختلف،بازاریان و نیروهای امنیتی ،انتظامی و کلیه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، اظهار داشت: با کمک و همکاری  همه عوامل اجرایی وضعیت استان لرستان از قرمز به نارنجی تغییر یافته و امیدواریم با ادامه این روند به سمت وضعیت زرد متمایل شویم. 

 

معاون اسیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا، افزود: به منظور کنترل روند شیوع و ابتلا به بیماری کرونا  و همچنین جلوگیری از  هرگونه ازدحام و اجتماع در روزهای پایانی آذرماه و مقارن با شب یلدا ،منع تردد شبانه و تعطیلی بازار و اصناف در تمام شهرهای استان  در نظر گرفته شده است. 

 

وی تصریح کرد: به استناد مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در همه شهرهای استان در تمام وضعیت ها به جز گروه شغلی (۱)  تمامی مشاغل در گروه های دو ،سه و چهار، امروز و فردا یعنی ۲۹ و ۳۰ آذر ماه از ساعت ۱۸ عصر تعطیل است. 

 

 ثمینی همچنین از منع تردد شبانه خودروها با پلاک شخصی از ساعت ۲۰ شب تا ۴ بامداد در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: این تصمیم نیز طبق مصوبه در تمام شهرهای استان با هر وضعیتی اجرا خواهد شد. 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان  بر لزوم مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اعمال محدودیت ها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اعمال محدودیت ها و مراعات خوب مردم در یک ماه اخیر وضعیت استان از قرمز به نارنجی تغییر کرده و قطعاً خواهیم توانست با همکاری و اراده بلند مردم نجیب لرستان از وضعیت نارنجی به سمت  زرد متمایل شویم.

کد خبر 1005748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha