کمک مومنانه یلدایی کانون منتظران گل نرگس در اختیار اهالی روستا قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس گفت: کمک مومنانه یلدایی این کانون همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا در اختیار اهالی روستای اظماره علیا شهرستان گرمی قرار گرفت.

«سید علی موسوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: کمک مومنانه یلدایی این کانون همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا در اختیار اهالی روستای اظماره علیا شهرستان گرمی قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس تصریح کرد: این کمک مومنانه شامل میوه شب یلدا، شکلات و آجیل است که در اهالی روستا توزیع شد.

 

وی اعلام  داشت: بیماری کرونا روزهای سختی را به وجود آورده و با این کمک مومنانه تلاش کردیم تا شب یلدای متفاوت را برای خانواده های این روستا رقم بزنیم.

 

موسوی افزود: البته اطلاعیه عدم برپایی تجمع و دورهمی نیز همراه با این کمک مومنانه به روستاییان داده شده است و همه اهالی این مسئله را رعایت خواهند کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس تاکید کرد: امیدواریم با این حرکت های کوچک شاهد تحول اساسی در کاهش بیماری کرونا در سطح جامعه باشیم و زمینه نابودی این ویروس در کشور و جهان فراهم شود.

 

موسوی ادامه داد: این برنامه خداپسندانه نیز در راستای اجرای طرح «ایران قوی» صورت گرفت.

کد خبر 1005778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha