کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف در کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان راه‌اندازی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان از راه اندازی کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف به همت اعضای این کانون برای مشارکت در طرح «شهید سلیمانی» خبر داد.

«علی اصدق» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف برای مشارکت در طرح «شهید سلیمانی» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان راه اندازی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: تولید این محصول بهداشتی با رعایت پروتکل ها و موازین استاندارد با هدف مشارکت در طرح «شهید سلیمانی» صورت گرفت.

 

وی اظهار داشت: همه اعضای کانون در این طرح مشارکت دارند تا زمینه برای کاهش شیوع بیماری کرونا و سلامت عمومی در سطح جامعه تامین شود.

 

اصدق یادآور شد: این کارآفرینی در راستای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم سهم سازنده ای در کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: اتکا به توان داخلی یکی از مهمترین راه ها برای خنثی کردن تحریم دشمنان اسلام و انقلاب است و این حرکت می تواند زمینه ساز خودباوری در بین نوجوانان و جوانان مسجدی باشد.

 

اصدق بیان کرد: دلسردی هیچ معنای برای فعالان کانون و بچه های مسجد ندارد و تلاش خواهیم کرد تا کشور سربلند و با عزت این روزهای بیماری و تحریم را پشت سر بگذارد.

 

کد خبر 1005785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha