پرستاران تلاشگر در ایام شیوع کرونا افتخار آفریدند

خادمی گفت: بهترین هدیه مردم به جامعه پرستاری، کم کردن بار بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(30 آذر) در نشست با هیئت مدیره نظام پرستاری استان، با قدر دانی از زحمات پرستاران، اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان و جامعه پرستاری در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند.

 

استاندار لرستان با تبریک روز پرستار، افزود: اگر سلامت مردم در خطر باشد همه ارکان جامعه مانند اقتصاد، روابط، آموزش، فرهنگ و امثال آن تحت تاثیر قرار می گیرند و لذا همین امر نشان از اهمیت نعمت سلامتی دارد.

 

وی ادامه داد: پرستاران و کادر درمان در ایامی که تحریم ها، کمبود منابع مالی و مشکلات اقتصادی با کرونا توأم شده بود، با تلاش خود افتخار آفریدند .

 

خادمی با اشاره به درک بهتر زحمات و ارزش کار جامعه پرستاری به ویژه در ایام شیوع کرونا، تصریح کرد: با کمک و از خودگذشتگی این قشر زحمتکش، خوشبختانه استان در موج شیوع کرونا دچار مشکل نشد .

 

وی خاطرنشان کرد: در این نشست اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری استان مسائل و مشکلات خود را در بخش های مختلف مطرح و عمده درخواست ها مربوط به حوزه پرسنلی و استخدامی بود که در همین راستا مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری و رفع این مشکلات را در دستور کار قرار داد.

 

خادمی افزود: امیدواریم با کاهش مشکلات پرسنلی کادر پرستاری استان بتوانیم به افزایش کیفیت کار آنها کمک کنیم.

 

استاندار لرستان با تقدیر از زحمات مجموعه کادر درمان و پرستاری استان، یادآور شد: بهترین هدیه روز پرستار از طرف مردم این است که تجمعات کم شده و بویژه در شب یلدا دورهمی ها کنار گذاشته شود.

کد خبر 1005824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha