رونمایی از ۹ اثر جدید درباره امام زمان(عج)/ انتشار شماره‌های جدید از مجلات مهدوی

نشست گرامیداشت هفته پژوهش همراه با تقدیر از پژوهشگران برتر مهدوی و رونمایی از ‌آثار پژوهشی برتر در این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، نشست گرامیداشت هفته پژوهش به صورت نمادین و با حضور تعداد محدودی از فارغ التحصیلان، دانش پژوهان و پژوهشگران پژوهشکده مهدویت و موعودگرایی انتظار پویا شنبه، 29 آذرماه برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، حجت الاسلام شهیدی برای رساله سطح چهار و حجت الاسلام ربانی برای پایان نامه سطح سه حوزه در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

همچنین، حجج اسلام زائری و اسکندری فر در بخش پژوهشگران برتر این آئین تقدیر شدند.

 

این گزارش می افزاید: در این آیین از ۹ کتاب مهدوی شامل آموزه های رضوی، رهبری جامعه شیعه، نیازسنجی مهدویت پژوهی، بررسی و نقد روایات یمانی در منابع روایی شیعه و اهل سنت، ادله ولادت (2 جلد)، مسیر گشایش، نقش مهدویت در تحکیم خانواده، درسنامه مهدویت، رهبری شیعه و محتوا و شیوه تدریس مجموعه کتاب کار یاران آفتاب (2جلد) رونمایی شد.

 

شماره های 64 تا 67 مجله انتظار موعود(عج)، دومین شماره دوفصلنامه علمی پژوهش نامه موعود و شماره های 45 و 46 فصلنامه علمی ـ تخصصی مطالعات مهدوی نیز در بخش مجلات این آئین رونمایی شدند.

 

گفتنی است، سخنرانی و ارائه گزارش حجت الاسلام والمسلمین مهدی یوسفیان، معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت، در باب فعالیت های پژوهشی این معاونت و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی، مدیر مرکز تخصصی مهدویت در اهمیت پژوهش نیز از دیگر بخش های این آئین بود.

کد خبر 1005866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha