پذیرش طلاب در مقطع کارشناسی در موسسه آموزشی «امام خمینی (ره)» واحد شیراز

حجت الاسلام جوکار گفت: پذیرش دانشجو ویژه طلاب در مقطع کارشناسی در موسسه آموزشی «امام خمینی (ره)» واحد شیراز که از ۲۰ آذر جاری شروع شده است و تا ۲۰ دی نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «قاسم جوکار»، امروز (یکشنبه 30 آذر) با اشاره به پذیرش طلبه در موسسه آموزشی «امام خمینی (ره)» واحد شیراز به خبرنگاران گفت: پذیرش دانشجو ویژه طلاب در مقطع کارشناسی در این موسسه از ۲۰ آذر جاری شروع شده است و تا 20 دی نیز ادامه خواهد یافت.

مدیر موسسه آموزشی «امام خمینی (ره)» واحد شیراز ادامه داد: طلابی می توانند اقدام به ثبت نام کنند که سطح یک حوزوی را به اتمام رسانده باشند اما امکان ثبت نام برای طلابی که در حال حاضر در پایه ششم در حال تحصیل هستند نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: از امتیازات موسسه آموزشی «امام خمینی (ره)» واحد شیراز می توان به امکان ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری در موسسه یا دانشگاه های معتبر سراسر کشور، اعطای مدرک معتبر از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، کمک هزینه تحصیلی و ... اشاره کرد.

حجت الاسلام جوکار تاکید کرد: در این موسسه اساتید مجرب حوزه و دانشگاه از جمله حجت الاسلام «شریفانی»، «کامران باقری لنکرانی»، وزیر بهداشت دولت نهم و حجت الاسلام «جوکار»، استاد حوزه و دانشگاه عضو هیئت رئیسه موسسه امام خمینی (ره) واحد شیراز حضور دارند.

وی اعلام کرد: 17 بهمن کنکور این مرکز برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام با مراجعه به آدرس http://paziresh.iki.ac.ir/register/ مراجعه کنند و یا اطلاعات اولیه خود شامل نام و نام خانوادگی، حوزه محل تحصیل و کد طلبگی خود را به شماره ۰۹۱۷۴۴۵۰۷۹۰ پیامک کنند.

خاطر نشان می شود، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) واحد شیراز در بلوار «احمدی جنوبی» و طبقه دوم حوزه علمیه «خاتم الانبیا(ص)» قرار دارد.

کد خبر 1005904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha