۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ماسال توزیع شد

حسن‌بیگی گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و شب یلدا ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ماسال توزیع شد.

«قاسم حسن‌بیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: رزمایش مواسات لبیک‌گویی به فرمایش مقام معظم رهبری بوده تا بخشی از آلام مردم در زمینه ویروس منحوس کرونا کاهش یابد.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند افزود: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه کمک مومنانه را علاوه بر ماموریت‌های محوله برای خدمت به مردم جزء هدف‌ها و وظایف اصلی خود می‌داند گفت: سپاه ماسال نیز هرچه در توان خود دارد برای کمک به مردم انجام‌ خواهد داد و دریغ نمی‌کند.

 

حسن‌بیگی تصریح کرد: در این راستا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و شب یلدا 300 بسته معیشتی به ارزش 75میلیون تومان توسط سپاه و کانون وابستگان سپاه ناحیه تهیه و بین 300 خانوار نیازمند توزیع شد.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا سپاه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در بین اقشار نیازمند، اقدام به پخش ماسک و مایع ضدعفونی کننده و اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی کرده ‌است خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان ماسال همچنان در طرح غربالگری کرونا در حال پایش مردم هستند.

 

کد خبر 1005953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha