بانوی پیشکسوت آبادانی و ملی دو استقامت کشور مسیر ۱۵ کیلومتری خرمشهر به آبادان را دوید

«مژگان منوچهری» بانوی پیشکسوت آبادانی و ملی دو استقامت کشور مسیر بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر تا بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان را در مسافتی ۱۵ کیلومتر در راستای تجلیل از زحمات پرستاران دوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، عصر امروز (یکشنبه ۳۰ آذر) به مناسبت روز پرستار «مژگان منوچهری» بانوی پیشکسوت آبادانی و ملی دو استقامت کشور با طی کردن مسافتی حدود ۱۵ کیلومتر از بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر تا بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان را در راستای تجلیل و قدردانی از زحمات پرستاران این مسیر را دوید.

 

در این خصوص«حسین حمیدپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: به منظور روز پرستار و در راستای قدرشناسی، تجلیل و قدردانی از زحمات پرستاران و جامعه پزشکی منطقه آزاد اروند که در این ایام شیوع اپیدومی کرونا ویروس در خط مقدم جبهه مبارزه با این بیماری منحوس قرار دارند این برنامه را تدارک دیدیم.

 

رئیس هیات ورزش های همگانی منطقه ازاد اروند افزود: پرستاران و جامعه پزشکی در این ایام در کنار همه اقشار جامعه بودند و با از خودگذشتگی و جان برکف در راه سلامت مردم گام برداشتند و به عنوان مدافعان سلامت معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: هیات ورزش های همگانی به پاس زحمات فرشتگان سلامت امروز با همکاری یکی از بانوان دونده ملی کشور حرکتی نمادین را در این راستا انجام داد که این بانوی دونده از بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر تا بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان مسافتی حدود ۱۵ کیلومتر را دوید.

 

حمیدپور تاکید کرد: هیات همگانی منطقه آزاد اروند آمادگی هرگونه حرکت در جهت تقدیر از شهروندانی که توصیه های بهداشتی را رعایت می کنند دارد، امیدواریم در این ایام همشهریان گرامی در خانه بمانند و با برگزاری مراسمات دورهمی جان خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

 

در ادامه «مژگان منوچهری» اظهار کرد: پیش از آنکه می خواستم این حرکت را انجام بدهم با خود فکر کردم و روزی بهتر از روز پرستار به ذهنم نرسید، شاید با این کار بتوانیم کوچکترین ذره ای از زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران را جبران کنیم.

 

بانوی پیشکسوت دو استقامت ملی کشور هدف و انگیزه خود برای اجرای این برنامه را توصیه به شهروندان برای ورزش کرون و حفظ سلامتی دانست و افزود: همیشه ورزش را سرلوحه خود قرار داده ام و دوست داشتم با این کار هم حافظ سلامتی خود باشم تا الگویی باشم برای جوانان به ویژه بانوان و هم اینکه دیگران نیز ورزش کردن را تقلید کنند.

 

وی با اشاره به آئین دورهمی شب یلدا تصریح کرد: از همه همشهریان آبادانی و خرمشهر خواهش می کنم در این ایام که بیماری کرونا ویروس در کمین نشسته تا کسی را یا مبتلا و یا جان عزیزی را بگیرد حتما از دورهمی ها، رفت و آمدها و تردد غیر ضروری جدا خودداری، اجتناب و پرهیز کنند تا با این کار بتوانیم حداقل زحمات پرستاران را ارج بگذاریم و بیش از این آنها خسته نکنیم.

 

کد خبر 1005990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha