واحد الفین پتروشیمی ایلام افتتاح می شود

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: فاز دوم شرکت پتروشیمی ایلام شامل الفین و واحد شیرین‌سازی روز پنج‌شنبه ۴ دی ماه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهوری افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،« حسن نجفی سمنانی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با راه‌اندازی واحد الفین ۷۵۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پروپیلن، بنزین‌ پیرولیز و سوخت مایع در سال تولید می‌شود.

 

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه این پروژه با تکیه بر توان و دانش بومی در سال جهش تولید به بهره برداری می رسد، افزود: با افتتاح واحد الفین، نیاز مجتمع پتروشیمی ایلام به خوراک خط لوله غرب مرتفع و فلر پالایشگاه گاز ایلام قطع می‌شود.

 

نجفی سمنانی یادآور شد: پروژه الفین به عنوان الفین سیزدهم کشور با تلاش مدیران، متخصصان و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس و بدون حضور لایسنسور و وندور خارجی راه‌اندازی می‌شود.

 

وی در پایان از همراهی و همدلی استاندار ایلام،نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه چوار، فرماندار چوار، هلدینگ خلیج فارس، پترول، اصحاب رسانه و مردم شریف چوار و کارگران و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام تقدیر کرد.

کد خبر 1005993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha