اخلاص و فداکاری های شهید سلیمانی در قلب هر مؤمن و منصف اثر بسیار عمیقی دارد

دکتر سهیل اسعد(ادگاردو روبین) با اشاره به نخستین تجربه حضور خود در کنار مزار سردار بزرگ مقاومت اظهار کرد: احساس بسیار خوبی است؛ انگار شهید سلیمانی مثل پدر امت است؛ اخلاص و فداکاری هایی که داشته در قلب هر مؤمن و منصف یک اثر بسیار عمیقی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر سهیل اسعد(ادگاردو روبین) یکشنبه شب(۳۰ آذر) در حاشیه زیارت شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی و تدارک مستندی راجع به سیدالشهدای مقاومت گفت: این مستند به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی برای شبکه ماهواره ای ایرانی به زبان اسپانیایی در حال ساخت است و بنده راوی آن هستم.

 

 

متخصص تمدن اسلامی و مبلغ شاخص بین‌المللی از کشور آرژانتین، با اشاره به نخستین تجربه حضور خود در کنار مزار سردار بزرگ مقاومت اظهار کرد: احساس بسیار خوبی است؛ انگار شهید سلیمانی مثل پدر امت است؛ اخلاص و فداکاری هایی که داشته در قلب هر مؤمن و منصف یک اثر بسیار عمیقی دارد.

 

 

وی درباره تأثیر خون شهید سلیمانی تصریح کرد: تجربه من حداقل در جهان اسلام این است که برکت خون او اثر می گذارد و امت ها را بیدار می کند؛ حتی سرخ پوست ها در بولیوی و پرو هم ما را با مقاومت شناختند و وقتی می گوییم اسلام، می گویند نصرالله! خمینی!

 

اسعد ادامه داد: این مبارزه با استکبار و این قیام های ملت ها برای این است امثال سلیمانی تأثیر بسیار عمیقی در فهم اسلام و مسلمین در دنیا داشته و محور مقاومت یکی از دستاوردهای حرکت ایشان{شهید سلیمانی} است که امروز تشیع و مکتب اسلام را در خیلی جاها با محور مقاومت شناخته شد.

 

 

متخصص تمدن اسلامی و مبلغ شاخص بین‌المللی از کشور آرژانتین در تکمیل این بخش از سخنانش گفت: بعد از جنگ 33 روزه در شیلی آرم حزب الله می فروختند و با اینکه از اسلام چیزی نمی دانستند.

 

 

وی با ابراز تأسف از اینکه امت اسلام امثال شهید سلیمانی کم دارد؛ افزود: کاش یک درصد از مسئولان ما فداکاری و اخلاص و صبر و مقاومت ایشان را داشتند؛ گلایه من این است چرا سلیمانی یکی است؟ در امتی که باید میلیون ها سلیمانی داشته باشیم.

 

 

گفتنی است؛ سهیل اسعد، از سال ۷۶ ساکن ایران و طلبه شد و اکنون علاوه بر مستندسازی؛ تبلیغ در آمریکای لاتین و اروپا را هم انجام می دهد.

 

کد خبر 1005996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha