قدردانی فعالان کانون شهید حججی بیرجند از زحمات مدافعان سلامت

به مناسبت فرارسیدن روز پرستار اعضای کانون شهید حججی حاجی آباد بیرجند به منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، با کارکنان پایگاه بهداشت و درمانگاه حاجی آباد دیدار کردند.

«مریم نذری» در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند به مناسبت فرارسیدن روز پرستار به منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت بازدیدی از مرکز بهداشت و درمانگاه حاجی آباد انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند با بیان اینکه در این بازدید سه نفر از اعضای فعال کانون حضور داشتند، گفت: هدف از اجرای این برنامه، تقدیر از زحمات مدافعان سلامت بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این بازدید مدافعان سلامت نکاتی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا متذکر شدند، افزود: طی این بازدید مداقعان سلامت از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید حججی درخواست کردند تا به شناسایی افراد ناقل این بیماری بپردازند.

 

نذری بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهید حججی از ابتدای سال جاری 2 تیم پنج نفره در زمینه پایش بیماران کرونایی در منطقه حاجی آباد بیرجند راه اندازی کرده است تا از شیوع این ویروس منحوس تا حدی جلوگیری کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 120 خانوار پایش شدند، افزود: پنج مورد از این تعداد دارای علایم بودند و چهار نفر از این افراد تست کرونای مثبت داشتند.

 

وی در پایان اظهار کرد: در روز پرستار کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند پوستر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را بین ساکنان محله توزیع کرد و طی امروز نیز 50 بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1006074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha