بازدید معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران از مجتمع قضایی شهید مطهری

معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران از مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، به منظور بررسی و ارزیابی دقیق عملکرد مجتمع قضایی شهید مطهری، علی اصغر حیدر نژاد، معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران در این واحد قضایی حضور یافت.

حیدر نژاد همراه جمعی از قضات و کارشناسان این معاونت در اجرای ماده ۲۸ آیین نامه نحوه نظارت و ارزشیابی بر رفتار و عملکرد قضات، با سرکشی در کلیه شعب و بخش‌ها از نزدیک نحوه و شیوه دادرسی در پرونده‌ها را مورد ارزیابی و بررسی همه جانبه قرار دادند.

معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران در این بازدید به تشریح جایگاه و شان قضا و حفظ حقوق عامه و بیان رسالت این معاونت و اهداف آن پرداخت و متقابلاً مظفر زارع، سرپرست مجتمع قضایی شهید مطهری نیز مسائل و مشکلات این واحد قضایی را بیان کرد و حسب مورد راهنمایی‌های لازم در این زمینه ارائه شد.

وی در ادامه این بازدید با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و بر بهبود هر چه بیشتر کارها و رسیدگی دقیق به پرونده‌ای قضایی تاکید کرد.

معاونت نظارت و بازرسی دادگستری تهران، مطابق برنامه مشخص، ضمن حضور در تمامی واحدهای قضایی بر نحوه عملکرد قضات، شیوه رسیدگی به پرونده‌ها، وضعیت دوایر مختلف، شکایات مطروحه و... را در راستای برنامه تحول جامع دادگستری کل استان تهران بازدید به عمل می‌آورند.

کد خبر 1006134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha