رئیس شورای امر به معروف شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با صدور حکمی، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری را بعنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، بر‌اساس صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری در مورخ ۹۹/۰۹/۱۵ بعنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.


همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله میرزایی گودرزی معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این سازمان  را منصوب و طی مراسمی احکام صادره روز شنبه مورخ ۹۹/۰۹/۲۹ توسط آقایان حجت الاسلام میرزائی و دکتر رسولی مدیرعامل راه آهن ج. ا. ایران به ایشان  اعطاء و رویکرد ستاد تبیین و تشریح گردید.

 

جناب آقای دکتر رسولی مدیرعامل راه آهن ج. ا. ایران  با توجه به تجربیات و سوابق اجرایی خودشان، از رویکرد ستاد و تخصصی شدن موضوعات و تنوع آن بسیار استقبال نمودند و  اعلام آمادگی جهت هر گونه تعامل و همکاری با ستاد را در چارچوب قانون جزء افتخاراتشان دانستند، همچنین به این نکته اشاره داشتند که: مسئولین می‌بایست با عمل و رفتار شان الگو و عامل به معروف برای زیر مجموعه‌های خود باشند که این، نمونه عینی و واقعی امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد.

 

همچنین به درخواست مدیر عامل محترم جناب اقای دکتر رسولی بازدیدی از مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن ج. ا. ایران در ساختمان مرکزی به اتفاق مسئولین ستاد امر  به معروف و نهی از منکر صورت پذیرفت که، باتوجه به عملکرد ایشان در زمینه خودکفایی و جهش تولید می‌توان الگویی مناسب برای دیگر دستگاه‌های اجرائی در نظر گرفت.


اسامی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران براساس احکام صادره عبارتند از:

آقایان: رضا خسروی(دبیرشورا)- حسین محمدزاده-محمدرضا نصرت نظامی - امجد سعیدی خواه - روح‌الله تقی‌زاده - صادق سکری - سید‌محمدصادق  حسینی - حامد نوری و سرکار خانم‌ها: زهرا قیومی - رویا سلطانی

 

خاطرنشان می‌سازد براساس ماده ۱ ابلاغیه ضوابط تشکیل و فعالیت شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر؛ در اجرای ماده ۵ دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، به منظور ترویج و اجرای امر به معروف و نهی از منکر با هدف استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی و اجرایی کشور و جلب مشارکت آحاد مردم، شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مردمی و همچنین در سطح دستگاه‌های اجرایی و قضایی، تشکیل و براساس وظایف مصرح در این ضوابط فعالیت می‌نمایند.

کد خبر 1006139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha