برگزاری محفل مجازی قرآن با عنوان پدران و مادران آسمانی در شهرستان نهاوند

بحیرایی گفت: محفل انس با قرآن به صورت مجازی تحت عنوان «پدران و مادران آسمانی» به یاد در گذشتگان ناشی از ویروس کرونا به همت واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند برگزار شد.

«پیام بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به اینکه مراسم ختم و ترحیم که این روزها باتوجه به شیوع ویروس کرونا  برای در گذشتگان ویروس کرونا برگزار نمی شود، واحد تخصصی قرآن و عترت کانون اندیشه شهرستان نهاوند با همکاری برخی ارگان ها اقدام به برگزاری  تلاوت و ختم قرآن در جهت آمرزش اموات و تسلی خاطر بازماندگان و سلامتی همشهریان و خانواده بازماندگان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کرده است.

 

مدیر واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند  افزود:  محفل انس با قرآن کریم به صورت مجازی با حضور دو نفر از  قاریان ممتاز شهرستان نهاوند به عنوان «پدران و مادران آسمانی» که در ایام کرونا فوت کرده اند در آستان مقدس امامزاده محمد و علی شهرستان نهاوند برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه  محفل مجازی انس با قرآن کریم با همت اعضای واحد تخصصی قرآن و عترت کانون اندیشه نهاوند برگزار شد، افزود: پیامبر(ص) می فرمایند: «هر که برادر مؤمن خود را در سوگی تسلّی دهد، خداوند عزّوجلّ در روز قیامت حلّه ای سبز رنگ و شادی آور بر او بپوشاند

 

وی ادامه داد: همچنین مراسم دیگری در مسجد مصلی شهرستان نهاوند با حضور 5 نفر از جامعه قرآنی جهت در گذشت یکی از اساتید برجسته و با اخلاق مرحوم الله مراد سیف برگزار شده است.

 

بحیرای اظهار داشت: توسعه و تعمیق معارف قرآن ، بسط اخوت، وحدت کلمه و ولایت در مؤمنان، اصلاح سبک زندگی اسلامی و نیل به سبک زندگی قرآنی در جامعه، ایجاد بسترهای لازم جهت پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی و کمک به فرآیند تمدن‌سازی اسلامی از اهداف این مراسم ها است.

کد خبر 1006168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha