توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان گلوگاهی به همت اوقاف گلوگاه

رضایی گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار با تلاش های انجام شده، ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ريال در بین نیازمندان گلوگاهی به همت اوقاف و امور خیریه گلوگاه توزیع شد.

«مجید رضایی خورشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: کار اوقاف کار فرهنگی و رسیدگی به امور محرومان و رفع نیاز نیازمندان است و در این راستا همچنان که در طول سال رسیدگی به نیازمندان در دستور کار است؛ در دوران کورنا هم با قوت پای کار آمدیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: در کنار فعالیت‌های مذهبی و دینی باید رفع نیازهای روز جامعه هم مورد توجه ویژه باشد که اوقاف از این مهم دور نمانده است و در این راستا کارها و فعالیت های مختلفی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری از محل موقوفات در مناسبت‌های مختلف طبق فرامین مقام معظم رهبری بسته های کمک مومنانه بین نیازمندان، افراد کم‌برخوردار جامعه و عزاداران حسینی توزیع شد، خاطر نشان کرد: در این زمینه اوقاف در کنار مردم و بسیج و سپاه بوده و به این مسئله افتخار می‌کند.

 

رضایی گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار با تلاش های انجام شده، 200 بسته معیشتی به ارزش 400 میلیون ريال در بین نیازمندان گلوگاهی به همت اوقاف و امور خیریه گلوگاه توزیع شد.

وی یادآور شد: با مشارکت گسترده اوقاف و امور خیریه گلوگاه در طرح شهید سلیمانی پیش‌بینی می‌شود بسته‌های معیشتی بیشتری در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شود.

کد خبر 1006205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha