پروژه ساخت مسجد جدید در گامبیا کلید خورد

مسجد جدید با هدف ترویج اسلام در «دیابوگو باتاپا» واقع در منطقه «ساندو» کشور گامبیا ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «constructionreviewonline»،مسجد جدید با هزینه  42،512.08 دلار در «دیابوگو باتاپا» واقع در منطقه «ساندو» کشور گامبیا ساخته می شود.

 

گروه «هلدینگ گامبیا-آنگولا» (GACH) به رهبری «جاوارا» از این پروژه حمایت مالی می کنند.

 

مراسم گذاشتن سنگ بنای این مسجد چند روز پیش در روستای دیابوگو با حضور مقامات دولتی در منطقه ، رهبران مذهبی ، دانشجویان و مقامات گروه «هلدینگ گامبیا-آنگولا» برگزار شد.

 

به گفته جاوارا ، ساخت مسجد جدید بخشی از تلاش های گروه «هلدینگ گامبیا-آنگولا»  برای مشارکت در ترویج اسلام در کشور گامبیا است.

 

وی در این باره گفت: این همان کاری است که می دانم پدر و مادر و مادربزرگم به دنبال آن بوده اند. آنها در ترویج اسلام در منطقه و کشور به طور خستگی ناپذیری کار کرده اند. بنابراین ما باید اطمینان حاصل کنیم که میراث آنها هنوز پابرجاست و ما نیز رد پای آنها را دنبال خواهیم کرد.

 

جاوارا افزود: گامبیا فارغ از اعتقادات و ایدئولوژی ها به همه تعلق دارد و ما باید به دولت برای انجام چنین کارهایی کمک کنیم.

 

«محمد درامه» ، امام جماعت مسجد از مدیر عامل گروه «هلدینگ گامبیا-آنگولا» به دلیل وفای به عهد خود برای ساخت مسجد برای مسلمانان قدردانی کرد و گفت: افزود: من همیشه نگران بودم به ویژه زمانی که دانشجویان مجبور بودند برای اقامه نماز به مکان های دور بروند.

 

وی تاکید کرد که ساخت مسجد دیگران را ترغیب می کند تا برای ترویج اسلام در کشور مشارکت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1006207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha