افتتاح پروژه آبرسانی خواجه منجیکوه و چاه زرد نهبندان در دهه فجر

عصمتی پور گفت: فاز دوم پروژه آبرسانی محلات عشایری روستاهای خواجه منجیکوه و چاه زرد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری و یک هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب بهره مند می شوند.

«مهدی عصمتی پور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: طرح آبرسانی به محلات عشلایری خواجه منجیکوه و چاه زرد نهنبدان در سه فاز  در دست اجرا است.

 

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی با بیان اینکه فاز یک پروژه آبرسانی به محلات عشایر خواجه منجیکوه به طول 21.5 کیلومتر با مخزن 200 متر مکعبی هفته دولت سال جاری افتتاح شده است، افزود: فاز دوم این پروژه به طول 32 کیلومتر با اجرای 350 متر مکعب مخزن، دو ایستگاه پمپاژ با اعتبار 10 میلیارد تومان در حال اجرا است.

 

وی تصریح کرد: برای تکمیل پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه 32 میلیارد تومان برای سه فاز نیاز است که تاکنون 17.5 میلیارد تومان آن تأمین شده است، همچنین فاز دوم این پروژه در دهه مبارک فجر به بهره بردای می رسد.

 

عصمتی پور بیان کرد: با افتتاح فاز دوم پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه و چاه زرد نهنبدان 280 خانوار، 14 محله و یک هزار و 500 نفر از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

کد خبر 1006228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha