توزیع بسته های یلدایی در راستای اجرای طرح ملی راهکار در اسلام آباد غرب

نجفی، گفت: در راستای اجرای طرح ملی راهکار از سلسله برنامه های رواق همدلی بسته های معیشتی یلدایی توزیع شد.

امیرحسین نجفی مسئول کانون الزهرا(س) در اسلام آباد غرب،با گزارش عملکرد کانون در اجرای طرح رویداد ایران قوی،   در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این کانون در راستای اجرای طرح ملی راهکار از سلسله برنامه های رواق همدلی ، فعالیت های زیادی  از جمله تهیه و نصب آب سرد کن و دستگاه ضدعفونی کننده در داخل مسجد و نصب سرویس بهداشتی بیرون از محیط کانون برای رفاه حال رهگذران ،داشته شده است. 

 

نجفی بااشاره به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون به وسیله هشدار های بهداشتی و تهیه رحل قرآن برای فاصله گرفتن افراد هنگام قرائت قرآن ، اجرا شده است. اعضای کانون الزهرا در ضد عفونی شهر و وسایل نقلیه هم فعال بوده‌اند. 

 

مسئول کانون الزهرا(س) با اشاره به اینکه این کانون در اجرای طرح کمک های مومنانه فعال بوده است، تصریح کرد: بسته های معیشتی در دو نوبت جمع آوری و توزیع شده است. نوبت دوم که در شب یلدا اجرا شد۸۰ بسته یلدایی، شامل تخمه ،شکلات ، کیک ، روغن و یک کیسه برنج به وزن ۱۰ کیلو ، بین خانوارهای نیازمند توزیع شد که برای تهیه هر بسته مبلغ ۲۰۰ هزار تومان  توسط اعضای کانون و یا هیئت امنای مسجد و خیرین ، پرداخت شده است.

 

وی اظهار کرد: موسسه خیریه ای بهنام آیین مهر رضا، توسط کانون الزهرا(س) تاسیس شده که به وسیله اعضای کانون اداره می شود . شناسایی و ثبت خانوارهای نیازمند در این موسسه انجام و بسته های کمک مومنانه هم بین خانوارهایی که در این موسسه شناسایی شده اند، توزیع  می شود.

کد خبر 1006254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha