اعضای کانون فرهنگی هنری تسنیم از کادر درمان بخش بیکاه تجلیل کردند

حجت الاسلام مهدوی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری تسنیم شهر بیکاه همزمان با سالروز ولادت باسعات حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بیکاه از کادر درمانی این بخش تجلیل کردند.

حجت الاسلام « رضا مهدوی »، مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم شهر بیکاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان رودان با اشاره به نقش حضرت زینب(س) در حفظ و انتقال فرهنگ عاشورا، اظهار کرد: آن حضرت نقش بسزایی در پاسداری از اسلام ناب پس از واقعه جانسوز عاشورا داشت.

 

وی بزرگداشت ایام میلاد اهل بیت(ع) را از رسالت های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد ذکر کرد و افزود: کانون تسنیم همه ساله همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از کارکنان کادر بهداشتی درمانی بخش بیکاه تجلیل می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم شهر بیکاه عنوان کرد: نقش کادر بهداشتی درمانی در همه ایام به ویژه این روزها که شاهد شیوع کروناویروس در جامعه هستیم، بسیار ویژه و حساس است و اعضای کانون با درک صحیح از جایگاه این قشر با حضور در مرکز جامع سلامت از کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.

 

وی گفت: اعضای کانون با رعایت پروتکل های اجتماعی با حضور در این مجتمع با اهدا گل از مجموعه کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بیکاه تجلیل کردند.

 

کانون فرهنگی هنری تسنیم مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهر بیکاه سال 90 مجوز رسمی خود را از ستاد عالی دریافت کرد.

 

گفتنی است، بیکاه در دوران دفاع مقدس بیشترین رزمنده را به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام کرد و نسبت به جمعیت خود بیشترین شهید، جانباز و آزاده را در شهرستان رودان تقدیم انقلاب کرده است.

 

 

 

 

کد خبر 1006274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha