ضرورت نهادینه شدن فرهنگ کمک به ایتام

جهانگیری با اشاره به خدمات کمیته امداد در دوران مختلف گفت: فرهنگ کمک به ایتام باید بیش از همیشه در جامعه نهادینه شود و همه باید در این راستا به کمیته امداد کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۱ دی) در نشست طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: مردم نوع‌دوست شهرستان اندیمشک همواره در امور خیر سهیم بوده و با کارهای خیرخواهانه خود، نقش مهمی برای کمک به اقشار ضعیف ایفا کرده‌اند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: نهاد کمیته امداد به عنوان یک دستاورد مهم انقلاب در راستای حمایت از اقشار ضعیف خدمات شایانی داشته است و مردم ما نیز همواره با کمک به این مجموعه، آن را در انجام امور محوله یاری کرده‌اند.

 

وی اذعان کرد: کمک به ایتام و رسیدگی به امور آنها همواره مورد تاکید آیات و روایات مبانی دینی ما بوده و بی‌شک هرکس در این مسیر گام برداشته، خیر و برکت زندگی خود را مضاعف کرده است.

 

جهانگیری تصریح کرد: حامیان ایتام از طریق نهاد کمیته امداد اقدام به حمایت مادی و معنوی از ایتام می‌کنند و این طرح گامی برای رفع مشکلات ایتام است.

 

وی با بیان اینکه در سطح ادارات نیز کارکنان می‌توانند با سهیم شدن در طرح اکرام ایتام و محسنین، در این گام خیر نقش‌آفرینی کنند عنوان کرد: لازم است روابط عمومی‌های دستگاه‌های اداری با اطلاع‌رسانی در خصوص این طرح، نهاد کمیته امداد را یاری دهند.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: در کنار این طرح‌های حمایتی، باید توانمندسازی مددجویان نهاد حمایتی کمیته امداد با افزایش مهارت‌آموزی و ایجاد بستر اشغال مورد توجه قرار گیرد.

 

در ادامه این نشست «حجت‌الاسلام پژمان طهماسبی» رئیس کمیته امداد اندیمشک گزارشی از وضعیت ایتام و طرح اکرام ایتام و محسنین را ارائه کرد.

 

جلب مشارکت کارکنان ادارات شهرستان اندیمشک برای همکاری در این طرح، محور این جلسه بود که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ادارات برگزار شد.

 

کد خبر 1006355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha