۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد

خسروی گفت: با حمایت خیر دولتشاهی بالغ بر ۲ هزار بسته معیشتی و پک ویژه شب یلدا در بین نیازمندان محله های شهرستان خرم آباد توزیع شده است.

« امیر حسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون با مراجعه حضوری بر درب منازل بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در محله های پشت بازار و درب دلاکان تهیه شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد، اظهار داشت: با حمایت خیر نیک اندیش « علی دولتشاهی » تاکنون حمایت های مختلفی از نیازمندان محله به عمل آمده است.

 

وی افزود: همزمان با شب ولادت حضرت زینب(س) و شب یلدا با حمایت خیر دولتشاهی بالغ بر 2 هزار بسته معیشتی و 2 هزار پک ویژه شب یلدا در بین خانواده ها نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان لرستان توزیغ شده است.

 

خسروی ادامه داد: بسته های معیشتی شامل مواد غذایی از جمله برنج ایرانی، گوشت سفید، مرغ، روغن نباتی و مایع و ... و بسته های ویژه شب یلدا شامل میوه و هندوانه بوده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد، بیان کرد: همچنین به همت این خیر هماهنگی های لازم با فروشگاه های رفاه برای حمایت از فقرا  و اهداء بن و حواله خرید به عمل آمده است.

 

گفتنی است، همچنین ۱۵۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان توسط علی دولتشاهی خیر خرم آبادی به مناسبت شب یلدا در بین پاکبانان منطقه یک و دو خرم آباد توزیع شد که مجموع این پک ها به ارزش ۴۵ میلیون تومان توزیع شده است.

کد خبر 1006531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha