هفتمین جشنواره سراسری وقف و رسانه به میزبانی خراسان‌جنوبی برگزار می شود

حجت الاسلام بخشی پور گفت: هفتمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در بخش رسانه و خبر به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«پرویز بخشی پور» صبح امروز (2 دی) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقف سند عشق و بندگی است و یک از خودگذشتگی ماندگار محسوب می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه ها می توانند نقش بسیار موثری در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ وقف در جامعه ایفا کنند، افزود: در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه هفتمین دوره جشنواره سراسری«وقف، چشمه همیشه جاری» در بخش رسانه و خبر را برگزار می کند.

 

وی در ادامه بیان کرد: این جشنواره در بخش های مختلفی از جمله تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، مقاله، یادداشت، گزارش تصویری و گزارش خبری و تلویزیونی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام بخشی پور به اهداف برگزاری جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» اشاره کرد و گفت: گسترش و ترویج فرهگ وقف، جریان سازی و احیای سنت وقف و ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ها در حوزه وقف از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به محورهای موضوعی جشنواره اظهار کرد: پیشینه وقف، کارکردهای وقف، چرا وقف و سایر موضوعات مرتبط با وقف از محورهای موضوعی این جشنواره است.

 

وی در پایان با بیان اینکه آثار تولیدی در فاصله زمانی یک فروردین 99 تا 29 فروردین 1400 می توانند در این جشنواره شرکت داده شوند، گفت: متقاضیان جهت ارسال آثار خود تا پایان فروردین 1400 مهلت دارند به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1006549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha