استان ایلام با تقدیم ۳ هزار شهید کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی، مسئول تکلیف گراست و در کنار مردم و برای مردم است، گفت: استان ایلام با تقدیم ۳ هزار شهید کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار «قاسم رضایی» صبح سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: ما امروز مدیون سکاندار نظام هستیم، شخصیتی بزرگ که با رهنمودها و موضع گیری های عالمانه به ما عزت داده و در دنیا ما را سرافراز کرده است.

 

وی با بیان اینکه امروز در دنیا، رهبری همچون مقام عظمای ولایت برای کشورها یک حسرت است، گفت: استان ایلام استانی مرزی و سابقه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد و تقدیم ۱۲ هزار جانباز و سه هزار شهید نمونه بارز این وفاداری به انقلاب است.

 

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان ایلام کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد، گفت: باید فراموش نکنیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم و همین ایلامی که زیر بمباران بود و مهرانی که در زمان دفاع مقدس دست به دست می‌شد با مقاومت مردم استان، یک وجب از این خاک توسط دشمن به یغما نرفت.

 

وی با بیان اینکه مرزبانی یکی از خصوصیات بارز استان ایلام است، ابراز کرد: نیروی انتظامی، مسئول تکلیف گراست و در کنار مردم و برای مردم است، مردم نیز به این سازمان اعتماد کامل دارند.

 

سردار رضایی عنوان کرد: لباس نیروی انتظامی لباس عبادت و قداست است و باید امروز به عنوان سرباز و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی بر خود ببالیم.

 

جانشین نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: کمبود مقدورات، هیچ تاثیری بر کار نیروی انتظامی نداشته و در این بین بیشترین نقش را خانواده کارکنان دارند و ما مدیون خانواده عزیزان تلاش گر در ناجا هستیم.

 

در پایان این مراسم با تقدیر از سردار «نورعلی یاری» فرمانده سابق انتظامی استان ایلام، سرهنگ «دلاور القاصی مهر» به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

کد خبر 1006574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha