اهدای ۴۴ دستگاه لب تاپ، تبلت و بن تهیه ارزاق به مددجویان پرورشگاه موقوفه «زالی» شیراز

حجت الاسلام موسوی گفت: با کمک ۶ میلیارد ریالی از محل عواید موقوفه «زالی» به مددجویان پرورشگاه موقوفه حاج «خلیل زالی»، ۴۴ دستگاه لب تاپ، تبلت و بن تهیه ارزاق در قالب اجرای طرح «شهید سلیمانی» به دانش آموزان این مرکز اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (سه شنبه 2 دی) با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» در استان فارس به خبرنگاران گفت: با هدف اجرای نیت واقف خیراندیش، حاج «خلیل زالی» و با پیگیری های اداره حراست اوقاف فارس، ۶ میلیارد ریال از محل عواید موقوفه «زالی» به مددجویان پرورشگاه این موقوفه در شیراز کمک شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس ادامه داد: بدین ترتیب با هزینه کرد 6 میلیارد ریال، تجهیزات آموزشی و رسانه ای مورد نیاز ۴۴ نفر از مددجویان این پرورشگاه موقوفه، شامل ۴۴ دستگاه لب تاپ، تبلت و بن تهیه ارزاق در قالب اجرای طرح «شهید سلیمانی»، تهیه و به دانش آموزان این مرکز اهدا شد.

وی اضافه کرد: عواید و درآمد حاصل اراضی و املاک موقوفه «زالی» در شهر صدرای شیراز، طبق نیت واقف، صرف پرورشگاه موقوفه حاج «خلیل زالی» و نگهداری و پرورش ایتام می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ظرفیت این پرورشگاه بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت پذیرش حداکثر 50 مددجو در این پرورشگاه وجود دارد اما با تهیه طرح احداث بزرگترین کانون آموزشی و تربیتی ایتام کودک توسط موقوفه مرحوم «حاج خلیل زالی»، پرورشگاه جدید با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ مددجو در بخشی از اراضی موقوفه «زالی» در شهر صدرای شیراز احداث خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد: در سال جاری، ۲ میلیارد تومان نیز از این موقوفه به چهار هزار نفر از ایتام نیازمند شهر شیراز و استان فارس کمک و اهدا شده است.

کد خبر 1006669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha