ترور شهید فخری زاده صدها دانشمند دیگر را پرورش می دهد

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده صدها دانشمند دیگر پرورش می یابد، گفت: با شهادت شهید سلیمانی و شهید فخری زاده انقلابی دیگر ایجاد شد و خون تازه ای در رگ ها به جریان افتاه است.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد شهادت شهید فخری زاده و ترور شخصیت های علمی و نظامی کشورمان گفت: شهید فخری زاده تنها یک نفر بود اما این شهید بزرگوار پس از خود ده ها و صدها شهید فخری زاده ایجاد کرده است یعنی با رفتن شهدا راه آنها ادامه دارد وما فقط از فیض حضور آنها بی نصیب نیستیم.

 

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  تصریح کرد: در زمان شهادت شهید فخری زاده نیز ما کمی خاموش شده بودیم و به رکود رسیده بودیم اما با شهادت شهید سلیمانی و شهید فخری زاده انقلابی دیگر ایجاد شد و خون تازه ای در رگ ها به جریان افتاد.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: در زمان شهادت شهید فخری زاده نیز ما کمی خاموش شده بودیم و به رکود رسیده بودیم اما با شهادت شهید سلیمانی و شهید فخری زاده انقلابی دیگر ایجاد شد و خون تازه ای در رگ ها به جریان افتاد. رهبر انقلاب در زمان ورود شهدای غواص به کشور فرمودند که شهدا به داد انقلاب، کشور و مردم می رسند.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به ترور شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، شهید رجایی و باهنر یادآور شد: دشمن با ترور شخصیت های نظامی و علمی تلاش می کند تا موانع را از سر از راه خود بر دارد دشمن هنوز ایران را نشناخته است و هنوز گیج و سردرگم است.

 

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه ترور شهید فخری زاده صدها دانشمند دیگر ار پرورش می دهد گفت: دشمن تصور می کند با شهادت یک نفر مکتب به اتمام می رسد  در حالی که شهادت شهیدایی همچون شهدای هسته ای کشور و سردار سلیمانی خون تازه ای در رگهای انقلاب دمیده شد و صدها دانشمند هسته ای و سرداری دیگر به پا خاستند و راه شهدا را ادامه می دهند.

 

کد خبر 1006705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha