۱۴۰۰ برگه تردد در آستارا صادر شد

لقمانی مقدم گفت: از ابتدای شروع محدودیت‌های ترافیکی تاکنون، یک هزار و ۴۰۰ برگه برای تردد بین شهری توسط فرمانداری آستارا صادر شده است.

«کامبیز لقمانی مقدم» امروز(سه شنبه، ۲ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل شیوع کووید ۱۹ با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه سال جاری در سراسر کشور اجرا شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه از ابتدای شروع محدودیت‌های ترافیکی تاکنون، یک هزار و ۴۰۰ برگه برای تردد بین شهری توسط فرمانداری شهرستان صادر شده است، افزود: این برگه ها برای واجدان شرایط جهت تردد در محورهای بین شهری و جلوگیری از جریمه رانندگان صادر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین علت مراجعین به فرمانداری برای دریافت برگه تردد به منظور حضور در مراکز بهداشتی و درمانی اردبیل و رشت بوده است، تصریح کرد: ۷۰ درصد برگه های تردد مربوط به این بخش است.

 

لقمانی مقدم گفت: مابقی برگه های تردد نیز برای کارکنان ادارات که در شهرهای همجوار مشغول به کار هستند و همچنین صادرکنندگان و واردکنندگان صادر شده است.

 

معاون فرماندار بندر آستارا ورود خودرو غیر بومی به بندر آستارا با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان را ممنوع اعلام کرد و افزود: به علت نارنجی بودن وضعیت آستارا از لحاظ کرونا خودروهای پلاک بومی نیز از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد حق تردد در شهر را ندارند.

 

وی با بیان اینکه محدودیت تردد برای قطع زنجیره شیوع کرونا با جدیت اجرا می‌ شود، تصریح کرد: تیم های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به همین منظور در سه نقطه ورودی مستقر هستند.

 

لقمانی مقدم خاطرنشان کرد:مردم در اجرای دقیق توصیه های بهداشتی همراهی کرده و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ باشیم.

کد خبر 1006753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha