نشست هماهنگی پیشکسوتان نظامی و انتظامی کرمان تشکیل شد

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی و تبادل نظر بین فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی، لشکر پیشکسوتان، گروه مخابرات قدس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، ظهر دوشنبه (۲ دی) جلسه تعامل و هماهنگی بین پیشکسوتان نظامی کرمان با حضور فرمانده ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان در قالب سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت تشکیل شد.

 

 

 

هدف از برگزاری این جلسه ایجاد بسترهای مناسب برای تقویت تعامل هدفمند و بهره گیری موثر از تجارب، توانمندی و ظرفیت های تخصصی و حرفه ای اعضای وابسته مستعد و داوطلب همکاری نیروهای مسلح در عرصه های گوناگون سازمان بسیج پیشکسوتان برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به منظور تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص تقویت تعامل و استفاده از تجارب وتوانمندی های اعضای وابسته نیروهای مسلح، حفظ وصیانت منزلت وکرامت انسانی، انگیزه و روحیه ایثارگری اعضای وابسته نیروهای مسلح و ساماندهی و راهبری بهره گیری از اعضای وابسته نیروهای مسلح وداوطلب خدمت در عرصه های مختلف کشور  با سازماندهی مناسب است.

 

 

رزمنده دفاع مقدس حاج عباس ایرانمنش با بیان اینکه ما طبق فرمایش حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری که فرمودند «بازنشستگان، پیشسکوتان جهاد و شهادت، وابستگان هستند» و اخیراً هم توسط ستاد کل نیروهای مسلح برای به اجرا درآمدن فرمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای برای اینکه انسجام بیشتری بین پیشکسوتان جهاد و شهادت ایجاد شود، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان کرمان تشکیل شده است.

 

 

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی و تبادل نظر بین فرماندهان ارتش قهرمان، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی، تیپ سوم لشکر ثارالله، لشکر پیشکسوتان، گروه مخابرات قدس و فرماندهان استان کرمان تشکیل شد.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: همه پیشکسوتان بسیجی، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی انسجام پیدا کنند و بتوانند در بحران های سیل، زلزله و در امورات فرهنگی و... با همدلی و همفکری برای امورات بازنشستگان که در واقع همان وابستگان نیروهای مسلح هستند و مجموعه پیشکسوتان جهاد سازندگی در عرصه های مختلف بهداشتی، درمانی، اقتصادی، سازندگی و عرصه های مشاوره دست به دست هم دهیم.

 

 

 

ایرانمنش گفت: جلسه امروز با تدبیر فرمانده سپاه ثارالله و مجموعه فرماندهان و بسیج پیشکسوتان تشکیل شد و امیدواریم ثمره آن، اتحاد و وحدت باشد و از وابستگان بسیج و جهاد و شهادت بیشتر استفاده شود.

کد خبر 1006759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha