۷۵ درصد از جمعیت انزلی در طرح شهید قاسم سلیمانی غربالگری شدند

پوراسماعیلی از غربالگری ۷۵ درصد از جمعیت انزلی در طرح شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تاکنون ۳۳ هزار و ۲۵۲ خانوار در این شهرستان در قالب این طرح غربالگری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «محمد پوراسماعیلی » امروز (سهشنبه، ۲ دی) در جمع خبرنگاران گفت: ۷۵ درصد از جمعیت انزلی معادل  ۳۳ هزار و ۲۵۲ خانوار در طرح شهید قاسم سلیمانی غربالگری شدند.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بندرانزلی افزود: از این تعداد ۱۲ بیمار مشکوک شناسایی و به مراکز پشتیبانی بهداشت ارجاع داده شدند.

 

وی تصریح کرد: در این طرح ۵۷ خانوار نیاز به قرنطینه خانگی داشتند که از این تعداد بین ۲۳ خانوار (به دلیل نداشتن شغل و درآمد کافی) بسته های معیشتی به ارزش سه میلیون ریال توزیع شد.

 

پوراسماعیلی تاکید کرد: شماره تماس مسئول رسیدگی به این خانواده ها در اختیار آنها قرار گرفت تا در صورت نیاز، سپاه و بسیج نسبت به رفع مایحتاج ضروری آنها اقدام کند.

 

وی افزود: تیم هایی متشکل از بسیجیان و کادر بهداشت و درمان بخش بزرگی از این طرح را اجرا کرده اند و به‌زودی این طرح به‌طور کامل در این شهرستان اجرایی می‌شود.

 

پوراسماعیلی خاطرنشان کرد: اکثر منازل مسکونی که غربالگری نشده اند سکونتگاه دوم بوده اند و عدم حضور و دسترسی به این افراد اجرای طرح را سخت کرده است.

کد خبر 1006765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha