حمله تند نماینده عرب کنست به مسئولان امارات بخاطر شرکت در جلسه کنست!

یکی از نمایندگان عرب کنست رژیم صهیونیستی شماری از مسئولان اماراتی را که به شیوه مجازی و از طریق برنامه زوم در جلسه کنست شرکت کرده بودند، به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «سامی ابو شحاده» نماینده کنست از لیست مشترک عربی خطاب به این مسئولان اماراتی گفت: "کاری که شما انجام می‌دهید مایه شرم و خجالت است."
در این جلسه جمال جروان الشنطی دبیرکل شورای سرمایه‌گذاران کویتی در خارج و جمعه محمد القیط معاون دبیر امور تجارت خارجی وزارت اقتصاد امارات حضور داشتند.


ابو شحاده خطاب به اماراتی‌ها گفت که شما از آنچه اتفاق افتاده اطلاع دارید یا هنوز نمی‌دانید مساله عادی‌سازی روابط چه پیامدها و مشکلاتی به بار خواهد آورد.


وی با اشاره به اینکه اخلاق نقش و جایگاه مهمی حتی در مسائل اقتصادی دارد، خطاب به اماراتی‌ها گفت: وقتی شرم و حیا ندارید، هرچه می‌خواهید انجام دهید.


لازم به ذکر است که آوی دیختر رئیس سابق سرویس‌های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" که ریاست این جلسه را بر عهده داشت، چندین مرتبه سخنان این نماینده عرب را قطع کرد و در نهایت مانع از ادامه حضور او در این جلسه شد.

 

کد خبر 1007067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha