معرفی ۲ نمایش برتر جشنواره تئاتر کردستان به جشنواره بین‌المللی فجر

حشمت‌الله صیدی در آیین پایانی سی و یکمین جشنواره تاتر استان کردستان گفت: دو نمایش برتر جشنواره تئاتر کردستان به جشنواره بین‌المللی فجر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حشمت‌الله صیدی شهردار و دبیر سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کردستان در آیین پایانی جشنواره تئاتر کردستان با اشاره به اینکه رویکرد این دوره شورا و شهرداری توجه ویژه به مباحث فرهنگی است، اظهار داشت: رویدادهای فرهنگی متفاوتی هم چون نامگذاری روز سنندج، شهر خلاق موسیقی و برگزاری المپیادهای ورزشی در این چند سال اخیر به همت شورا و شهرداری سنندج برگزار شده است. 

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مراسم روز جهانی نوروز 99 بدلیل شیوع کرونا لغو شد، گفت: امسال تلاش می‌شود این برنامه در پارک 20 هکتاری «کوچکه‌ره‌ش» سنندج برگزار شود. 

 

وی با بیان اینکه تنها وظیفه شهرداری انجام کارهای عمرانی نیست، یادآور شد: سعی کردیم پروژه‌های عمرانی را هم با نگاه فرهنگی اجرایی کنیم که نمونه آنها پیاده راه فردوسی، بازسازی پارک آبیدر و احداث باغ ایرانی است. 

 

 دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان با اشاره به حضور ۹ گروه نمایشی سنندج در این دوره از جشنواره تئاتر استان گفت: در روز نخست ۶ نمایش و در دومین روز هم سه نمایش به اجرا درآمد.

 

صیدی با اعلام اینکه حدود پنج هزار نفر به صورت آنلاین از نمایش‌های این جشنواره دیدن کردند، اظهار داشت: دو نمایش برگزیده سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان به جشنواره بین‌المللی فجر معرفی شدند.

کد خبر 1007200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha