مساعدت ۷ میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت  بیمارستان بزرگ دزفول

اردو با بیان اینکه از شروع پیدایش بیماری کرونا خدمات این مجمع افزایش داشته گفت: مجمع خیرین سلامت دزفول بالغ بر هفت میلیارد تومان تجهیزات بیمارستان بزرگ این شهر مساعدت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «کاظم اردو» امروز (چهارشنبه ۳ دی) در دیدار اعضای این مجمع با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: خدمات این مجمع مردم نهاد از بدو پیدایش بیماری کووید ۱۹ طی ۶ ماه چند برابر از گذشته شده است.

 

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت بالغ بر هفت میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستان بزرگ دزفول مساعدت کرده است افزود: مجمع خیرین سلامت از زمان بروز بیماری کرونا پا به پای مسئولان دانشگاه در مبارزه با این بیماری گام برداشته است.

 

وی تصریح کرد: احداث پایگاه‌ های جاده ای، مراکز جامع سلامت، خانه های بهداشت و تجهیزات اهدایی در کنار کمک به بیمارستان دزفول نیز توسط این مجمع انجام شده است‌.

 

«علی قمیشی» نیز در این نشست با اشاره به اینکه خدمات مجمع خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول ستودنی و قابل تقدیر است اضافه کرد: خدمات این مجموعه مردم نهاد بایستی هدفمند و بر اساس نیازسنجی دانشگاه علوم پزشکی دزفول باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه پتانسیل خیرین در دزفول بسیار قوی است یاد آور شد: خیرین دزفول پشتوانه ای قوی هستند و این مجموعه قابل اتکا و اعتماد است. 

 

کد خبر 1007202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha