مسابقه کتابخوانی «حاج قاسم سردار دلها» در ملایر برگزار می‌شود

آخشیک گفت: مسابقه کتابخوانی «حاج قاسم سردار دلها» در ملایر همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت آنلاین از ۲۸ آذر ماه تا ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود.

«سید مهدی آخشیک »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  با اشاره به برگزاری برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر در سال جاری گفت: با توجه به شیوع کرونا بسیاری از این برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر از برگزاری مسابقه کتابخوانی «حاج قاسم سردار دلها» در ملایر همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه به صورت آنلاین از 28 آذر ماه تا 20 دی ماه برگزار می‌شود.

 

وی گفت:این مسابقه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی و با همکاری دانشگاه ملایر،  کارخانجات، اصناف و بسیج علمی، پژوهشی و فناوری شهرستان ملایر برگزار می‌شود. و علاقمندان می‌توانند به لینک manvaketab.digisurvey.net/2hx0tمراجعه کنند و برای دانلود صوتی کتاب نیز به صفحه دانشگاه ملایر مراجعه کند.

 

وی با بیان اینکه  سوالات  این مسابقه از متن کتاب و همچنین وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی است افزود: به  15نفر از برگزیدگان  کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

 

وی افزود: در هفته کتاب  نیز برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین از کتاب حرمان حور«دست نوشته‌های شهید احمد رضا احدی» برگزار شد که با استقبال و شرکت پر شور همشهریان ملایری همراه بود که بعد از قرعه کشی 20 نفر از برگزیدگان هدایای خود را دریافت کردند.

 

وی یادآور شد: در جشنواره کتابخوانی رضوی نیز امسال  4 هزار نفر  در ملایر در این جشنواره شرکت کردند و برگزیدگان مرحله شهرستان و استان معرفی شدند.

کد خبر 1007227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha