داشبوردهای مدیریتی ثبت احوال در دسترس مدیران باشد

بیکی گفت: سامانه های یکپارچه و داشبوردهای مدیریتی ثبت احوال تشکیل و برای تصمیم گیری در دسترس مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۴ دی) در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ثبت احوال به مناسبت هفته ثبت احوال، اظهار کرد: ثبت احوال یکی از دستگاه های حاکمیتی و کار آن بسیار حساس است.

 

 فرماندار نهبندان با بیان اینکه شناسنامه وقتی ارزشمند است که افراد با استفاده از آن می توانند خدمات شهروندی دریافت کنند، افزود: اگر ثبت احوال کپی کارت ملی و شناسنامه را به واسطه کارت ملی الکترونیکی حذف کند، گام بلندی را برای دولت الکترونیک برداشته است.

 

 وی تصریح کرد: نهایت دقت، انصاف و رعایت قانون از اصول اساسی ثبت احوال است چرا که داده ها و اسناد به عنوان هویت یک ملت است که در جریان انتخابات همبستگی ملی را نشان می دهند و در تصمیم گیری های کلان کشور تاثیر گذار است.

 

 فرماندار نهبندان با اشاره به سیاست های فرزندآوری در دوران های مختلف، گفت: بر اساس داده های ثبت احوال وضعیت هر شهرستان نسبت به استان و وضعیت هر استان نسبت به کشور سنجیده می شود، بررسی این اطلاعات در آسیب های اجتماعی، تشکیل خانواده، طلاق و فرزند آوری تاثیر دارد.

 

 بیکی تصریح کرد: داده های ثبت احوال باید پس از پردازش؛ تبدیل به اطلاعاتی شود تا منجر به تصمیم گیری شود، در صورتی که این اطلاعات به شکل داشبوردهای مدیریتی و سامانه یکپارچه اطلاعاتی برای هر مدیر در دسترس باشد، تصمیم گیری ها راحت تر انجام می شود.

 

 وی در پایان خواستار تشکیل داشبوردهای مدیریتی در استان و شهرستان شد تا در راستای تصمیم گیری مدیران کمک کننده باشد.

 

 

کد خبر 1007286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha